Publikacja: 23.03.2018 r. Zaczynamy przygotowania do kolejnej, XXI edycji Mazowieckiego Wrak Race’u, który odbędzie się za niecały miesiąc. Jeśli chcesz wystartować lub przyjść jako kibic przeczytaj poniższy tekst uważnie. Impreza odbędzie…

Publikacja: 23.03.2018 r.

Zaczynamy przygotowania do kolejnej, XXI edycji Mazowieckiego Wrak Race’u, który odbędzie się za niecały miesiąc. Jeśli chcesz wystartować lub przyjść jako kibic przeczytaj poniższy tekst uważnie.

Impreza odbędzie się w niedzielę, 22 kwietnia br. Osoby zainteresowane udziałem w zawodach proszone są w pierwszej kolejności o zapoznanie się z regulaminem zawodów dostępnym na głównej stronie REGULAMIN. Następnie prosimy o wypełnienie wszystkich pół w formularzu zgłoszeniowym: FORMULARZ ZGŁOSZENIA ZAŁOGI. Jeśli nie wiecie jakim autem wystartujecie lub wam się zmieni auto, to tym się nie przejmujcie, najważniejsze jest aby wpisać to, które macie na chwilę obecną. Jeśli wyślecie formularz zgłoszeniowy to po jego wysłaniu na samym dole formularza pojawi się komunikat „formularz wysłany poprawnie” wtedy wasze zgłoszeni na pewno trafiło już we właściwe miejsce.

Kolejnym etapem i najważniejszym, który tylko wtedy gwarantuje Wam miejsce na liście startowej jest opłata wpisowego przelewem na konto, najpóźniej na 10 dni przez zawodami. Pieniądze wpłacone po 12 kwietnia będą automatycznie zwracane do nadawcy. Kolejną istotną kwestią jest to, że osoby, które nie wpłaca pieniędzy na konto nie otrzymają pamiątkowych koszulek. Dlatego zachęcamy wszystkich do robienia wpłaty na konto, dzięki temu zagwarantujecie sobie miejsce na liście startowej, oszczędzacie w ten sposób 50 zł oraz otrzymacie pamiątkowe koszulki. Poniżej numer konta na jaki należy dokonać wpłaty wpisowego:

Mazowiecki Wrak Race: 29 1140 2004 0000 3502 7701 6949
kwota: 250 zł 
tytułem: wpisowe MWR, klasa w jakiej startujecie + imię i nazwisko kierowcy

WAŻNE! Jeśli wpłacicie pieniądze a nie przyjedziecie na zawody zwracamy Wam wpisowe pomniejszone o kwotę 100 zł, na konto nadawcy.

Jeśli nie masz swojego auta, możesz je wynająć od nas. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszenia załogi a w miejscu gdzie jest rubryka aby podać markę auta wpisujecie WYNAJEM i wtedy my się już z Wami kontaktujemy i podajemy jakie auta mamy do wyboru. Koszt wynajęcia auta to dodatkowa kwota 500 zł płatna na powyższe konto wraz z wpisowym.

Co tydzień w piątek publikujemy na naszym „Wydarzeniu” na fb aktualne listy startowe. Na nich widać kto dopełnił formalności i ma zagwarantowane miejsce a kto nie. Po zamieszczeniu list weryfikujecie czy wszystko się zgadza. Jeśli nie to wtedy najlepiej wysłać do nas maila na adres: biuro@akpiaseczynski.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego na fb i wskazać pozycję, która się nie zgadza. Wszystko wtedy poprawimy i zmienimy na listach.Tym razem obowiązują limity załóg w danych klasach. W klasie kobiet to 20 miejsc, w serii – 60 miejsc a w madmaxie 40. Powyżej tych limitów nie będziemy zapisywać kolejnych załóg.

Informacja dla potwierdzonych zawodników:

Możecie przyjeżdżać od godz. 6:00 (ul. Osiedlowa 2, Mysiadło), najpóźniej meldujecie się do godz. 9:00. Na bramie ochrona spisuje co przywozicie. Dostajecie kartę wjazdu, którą musicie zdać przy wyjeździe, jak zgubicie to będzie problem. Do jednego wraka może na teren imprezy wjechać tylko jedno auto serwisowe. Jeśli wraka przywozicie na lawecie to laweta wjeżdża z wrakiem i nic więcej. Jeśli chcecie wjechać kolejnym autem płacicie na bramie 10 zł i ochroniarz kieruje Was na boczny parking a to ze względu na ograniczony rozmiar placu serwisowego gdzie po poszczególnych biegach zjeżdżają wraki. Na bramie otrzymuje każdy wrak kartę Badania Kontrolnego, w skrócie (BK). Z tą kartą najpierw jedziecie na BK, które mieści się na tyłach BIURA ZAWODÓW, dopiero gdy przejdziecie pomyślnie BK idziecie z wypełnioną kartą zarejestrować się do biura. Na odwrocie karty znajduje się miejsce na podpis kierowcy i pilota, że na własne ryzyko startuje w zawodach i że zapoznał się z regulaminem i go akceptuje. Po otrzymaniu w biurze numerów startowych, należy je przykleić na boczne tyle szyby. Ważna informacja: nie ważne w jakiej klasie startujesz, zalecamy ściągnięcie zderzaków, wymontowanie reflektorów i lusterek bocznych. One i tak odpadają w trakcie biegu ale zanieczyszczają przy tym tor powodując utrudnienia w jeździe. Dlatego apelujemy o pozbycie się wcześniej zbędnych elementów.

Przypominamy, że przed każdym biegiem jest prowadzone badanie kierowców alkomatem, Jedyny dopuszczalny wynik w wydychanym powietrzu to 0,00% zatem pilnujcie się gdyż taką załogę bezwzględnie będziemy dyskwalifikować w bieżącym wyścigu oraz z zakazem startu w dwóch kolejnych edycjach. Co do wymogów jakie musi spełnić auto odsyłamy do naszego regulaminu, tak wszystko znajdziecie.

Poniżej harmonogram imprezy:

07:00 – 09:00 otwarcie biura zawodów (badanie kontrolne, rejestracja zawodników) – Mysiadło, ul. Osiedlowa 2
09:30 – 09:40 odprawa zawodników przy Biurze Zawodów
10:00 – 10:15 pierwszy bieg kwalifikacyjny MADMAX(15 minut)
10:15 – 10:30 przerwa techniczna
10:30 – 10:45 pierwszy bieg kwalifikacyjny SERIA (15 minut)
10:45 – 11:00 przerwa techniczna
11:00 – 11:10 bieg kwalifikacyjny KOBIET (10 minut)
11:10 – 11:30 przerwa techniczna
11:30 – 11:45 drugi bieg kwalifikacyjny MADMAX (15 minut)
11:45 – 12:15 przerwa techniczna
12:15 – 12:30 drugi bieg kwalifikacyjny SERIA (15 minut)
12:30 – 13:00 przerwa techniczna (ogłoszenie list półfinałowych MADMAX, SERIA. KOBIET), zabawa dla dzieci „malowanie wraka”
13:00 – 13:15 bieg półfinałowy MADMAX (15 min)
13:15 – 13:30 przerwa techniczna (ogłoszenie list finałowych MADMAX)
13:30 – 13:45 bieg półfinałowy finałowy SERIA (15 min)
13:45 – 14:00 przerwa techniczna (ogłoszenie wyników SERIA)
14:00 – 14:10 bieg półfinałowy KOBIET (10 min)
14:10 – 14:25 przerwa techniczna (ogłoszenie wyników KOBIET)
14:25 – 14:40 bieg finałowy MADMAX (15 min)
14:40 – 14:55 przerwa techniczna (ogłoszenie wyników MADMAX)
14:55 – 15:10 bieg finałowy SERIA (15 minut)
15:10 – 15:25 przerwa techniczna (ogłoszenie wyników SERIA)
15:25 – 15:35 bieg finałowy KOBIET (10 minut)
15:35 – 15:50 przerwa techniczna (ogłoszenie wyników KOBIET)
15:50 – 16:00 bieg HANDICAP (10 minut)
16:00 – 16:30 zakończenie zawodów, wręczenie pucharów i nagród

Do zobaczenia na torze.