Publikacja: 30.01.2018 r. Kolejny, jubileuszowy 20 Mazowiecki Wrak Race przed nami. Publikujemy zbiór najważniejszych informacji dla tych, którzy się już zapisali, chcą zapisać lub przyjść popatrzeć. Impreza odbędzie się w…

Publikacja: 30.01.2018 r.

Kolejny, jubileuszowy 20 Mazowiecki Wrak Race przed nami. Publikujemy zbiór najważniejszych informacji dla tych, którzy się już zapisali, chcą zapisać lub przyjść popatrzeć.

Impreza odbędzie się w niedzielę, 11 marca br. i będzie odbywała się pod hasłem „Dzień Kobiet” dlatego też w związku z tym świętem chcieliśmy uhonorować Panie i postanowiliśmy utworzyć dodatkową klasę, w której będą mogły wystartować tylko załogi kobiece (ewentualnie mężczyzna może być pilotem). Dodatkowo każda załoga kobieca, która zapisze się na zawody i wynajmie od nas auto otrzyma od nas rabat w wysokości 150 zł na wpisowe.

Osoby zainteresowane udziałem w zawodach proszone są w pierwszej kolejności o zapoznanie się z regulaminem zawodów dostępnym na głównej stronie http://www.mazowieckiwrakrace.pl/regulamin/ Następnie prosimy o wypełnienie wszystkich pół w formularzu zgłoszeniowym: http://www.mazowieckiwrakrace.pl/zapisy-on-line/. Jeśli nie wiecie jakim autem wystartujecie lub wam się zmieni auto, to tym się nie przejmujcie, najważniejsze jest aby wpisać to, które macie na chwilę obecną. Ewentualnie jeśli chcecie auto od nas wynająć to w polu „samochód” wpisujecie WYNAJEM i wtedy my się już z Wami kontaktujemy i podajemy jakie auta mamy na stanie i wy sobie je wybieracie. Jeśli wyślecie formularz zgłoszeniowy to po wysłaniu jego na dole formularza pojawi się komunikat „formularz wysłany poprawnie” wtedy wasze zgłoszeni na pewno trafiło już we właściwe miejsce i wtedy już tylko robicie przelew na nasze konto:

Automobilklub Piaseczyński
nr konta: 29 1140 2004 0000 3502 7701 6949
kwota: 250 zł lub 100 zł załogi kobiece, które wynajęły nasze auto ewentualnie 750 zł gdy jesteś mężczyzną i wynajmujesz nasze auto
tytułem: wpisowe MWR, klasa w jakiej startujecie + imię i nazwisko kierowcy

Zapisy on-line i wpisowe na konto w powyższych kwotach można wpłacać tym razem do końca lutego. Po tym okresie nie wpisujemy już na listę startową a jedynie w dniu imprezy będzie się można zapisać w biurze. Miejsc nie zabraknie na pewno ale z tym wiążą się pewne niedogodności. Po pierwsze po tym okresie płacicie 50 zł więcej oraz nie otrzymujecie pamiątkowej koszulki. Dlatego zachęcamy Was do wcześniejszych zapisów oraz robienia przedpłaty. Wtedy macie gwarancję niższej ceny, dodatkowo dwie koszulki oraz zaklepane miejsce startowe. Chyba więc warto dokonać formalności wcześniej?

My raz w tygodniu (staramy się aby było to w piątek) publikujemy na wydarzeniu: https://www.facebook.com/events/216232928944030/ aktualne listy startowe. Wtedy dopiero weryfikujecie czy wszystko się zgadza. Jeśli nie to wtedy najlepiej wysłać do nas maila na adres: biuro@akpiaseczynski.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego na fb i wskazać pozycję, która się nie zgadza. Wszystko wtedy poprawimy i zmienimy na listach.

Informacja dla zawodników

Możecie przyjeżdżać od godz. 6:00 (ul. Osiedlowa 2, Mysiadło), najpóźniej meldujecie się do godz. 9:00. Na bramie ochrona spisuje co przywozicie i czy i co wywozicie. Dostajecie kartę wjazdu, którą musicie zdać przy wyjeździe, jak zgubicie to będzie problem. Do jednego wraka może na teren imprezy wjechać tylko jedno auto serwisowe. Jeśli wraka przywozicie na lawecie to laweta wjeżdża z wrakiem i nic więcej. Jeśli chcecie wjechać kolejnym autem płacicie na bramie 10 zł i ochroniarz kieruje Was na boczny parking a to ze względu na ograniczony rozmiar placu serwisowego gdzie po poszczególnych biegach zjeżdżają wraki. Na bramie otrzymuje każdy wrak kartę Badania Kontrolnego, w skrócie (BK). Z tą kartą najpierw jedziecie na BK, które mieści się na tyłach BIURA ZAWODÓW, dopiero gdy przejdziecie pomyślnie BK idziecie z wypełnioną kartą zarejestrować się do biura. Na odwrocie karty znajduje się miejsce na podpis kierowcy i pilota, że na własne ryzyko startuje w zawodach i że zapoznał się z regulaminem i go akceptuje. Po otrzymaniu w biurze numerów startowych, należy je przykleić na boczne tyle szyby. Ważna informacja: nie ważne w jakiej klasie startujesz, zalecamy ściągnięcie zderzaków, wymontowanie reflektorów i lusterek bocznych. One i tak odpadają w trakcie biegu ale zanieczyszczają przy tym tor powodując utrudnienia w jeździe. Dlatego apelujemy o pozbycie się wcześniej zbędnych elementów.

Przypominamy, że przed każdym biegiem jest prowadzone badanie kierowców alkomatem, Jedyny dopuszczalny wynik w wydychanym powietrzu to 0,00% zatem pilnujcie się gdyż taką załogę bezwzględnie będziemy dyskwalifikować w bieżącym wyścigu oraz z zakazem startu w dwóch kolejnych edycjach. CO do wymogów jakie musi spełnić auto odsyłamy do naszego regulaminu, tak wszystko znajdziecie.

Poniżej harmonogram imprezy:

07:00 – 09:00 otwarcie biura zawodów (badanie kontrolne, rejestracja zawodników) – Mysiadło, ul. Osiedlowa 2
09:30 – 09:40 odprawa zawodników przy Biurze Zawodów
10:00 – 10:15 pierwszy bieg kwalifikacyjny KOBIET (15 minut)
10:15 – 10:30 przerwa techniczna
10:30 – 10:45 pierwszy bieg kwalifikacyjny SERIA (15 minut)
10:45 – 11:00 przerwa techniczna
11:00 – 11:15 pierwszy bieg kwalifikacyjny MADMAX (15 minut)
11:15 – 11:30 przerwa techniczna
11:30 – 11:45 drugi bieg kwalifikacyjny SERIA (15 minut)
11:45 – 12:15 przerwa techniczna
12:15 – 12:30 drugi bieg kwalifikacyjny MADMAX (15 minut)
12:30 – 13:00 przerwa techniczna (ogłoszenie list półfinałowych SERIA, MADMAX), zabawa dla dzieci „malowanie wraka”
13:00 – 13:15 bieg półfinałowy KOBIET (15 min)
13:15 – 13:30 przerwa techniczna (ogłoszenie list finałowych KOBIET)
13:30 – 13:45 bieg półfinałowy finałowy SERIA (15 min)
13:45 – 14:00 przerwa techniczna (ogłoszenie wyników SERIA)
14:00 – 14:15 bieg półfinałowy MADMAX (15 min)
14:15 – 14:30 przerwa techniczna (ogłoszenie wyników MADMAX)
14:30 – 14:40 bieg finałowy KOBIET (10 min)
14:40 – 14:55 przerwa techniczna (ogłoszenie wyników KOBIET)
14:55 – 15:05 bieg finałowy SERIA (10 minut)
15:05 – 15:15 przerwa techniczna (ogłoszenie wyników SERIA)
15:15 – 15:25 bieg finałowy MADMAX
15:25 – 15:40 przerwa techniczna (ogłoszenie wyników MADMAX)
15:40 – 15:50 bieg HANDICAP (10 minut)
15:50 – 16:10 zakończenie zawodów, wręczenie pucharów i nagród

 

Do zobaczenia na torze.